16 tammikuuta 2012

My very own tote bag

Oon aina ollut tosi huono ostelemaan laukkuja. Ihailen ja sovittelen niitä kaupassa mutta en kuitenkaan koskaan raaski ostaa. Kaapista löytyy pari hassua laukkua, jotka mulla on ollut jo aikojen alusta ja niiden lisäksi suunnilleen tsiljoona kangaskassia. Iltalaukkuja mulla taitaa olla kaksi. Nyt kuitenkin päädyin ostamaan tämän mustavalkoisen keinonahka tote bagin. Tote bagit taitaa miellyttää mun silmään koska ne muistuttaa vähän kangaskassia. :--D Mitäs pidätte?

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Black and white tote bag Glitter.

3 kommenttia:

  1. tykkäilen kovasti, mun on varmaan pakko käydä hakemassa toi laukku itselleni kun seuraavan kerran eksyn glitteriin!:D

    VastaaPoista
  2. kiva blogi!! ;) hehe arvaa kuka

    VastaaPoista
  3. emma - Joo toi on niin ihana! Tosta löytyy myös samoissa väreissä clutch! :--)

    Anonyymi - Hiihii kiitti Suvi! ;--)

    VastaaPoista