04 lokakuuta 2011

Almost like Acne

Mustien nahkanilkkureiden ostaminen on kuumotellut koko alku syksyn ja kun nyt ei ihan Acnen Pistoleihin ole varaa niin piti tyytyä vähän edullisempaan vaihtoehtoon. Alennusten innoittamana pistin Ellokselle kenkätilauksen. En ole ennen Ellokselta tilannut mitään mutta täytyy sanoa, että olen tosi tyytyväinen. Tilaus kävi kätevästi, paketti toimitettiin nopeasti ja sisältö vastasi kuvausta. Syksyn lempparikengät ehdottomasti! Mitäs tykkäätte?

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

5 kommenttia:

  1. ihanat! vieläkö noita löytyy? yritin etsiä, muttei tärpännyt.

    VastaaPoista
  2. mä tilasin myös noi mutta laitoin samantien palautukseen, noi oli huonot jalassa ja korko ihan tajuttoman liukas :/ höh, ulkonäöltään niin täydelliset♥

    VastaaPoista
  3. Tiina - Aa en osaa sanoa! Reilu viikko sitten tilailin eli voi olla, että on päässyt loppumaan!

    Milla - Aijaa voi vitsi! Mä meinaan kanssa pistää korkolaput vaihtoon :--)

    VastaaPoista
  4. Minä tänään laitoin nuo tilaukseen! :) Vastaako sulla hyvin koko noissa muitten kenkien kokoa?

    VastaaPoista
  5. Suvi - Noni hyvä! Joo melko hyvin mutta oon kuullut, että osalla varpaisiin jää outoa ylimääräistä tilaa. Eli jos omistaa suhteellisen normaalin jalan niin kannattaa ehkä ottaa kokoa pienemmät :--)

    VastaaPoista