02 helmikuuta 2011

The lights are burning

Beibet tässä tulisi vihdoin vastauksia kysymiinne kysymyksiin.


Voisitko alkaa postailee useammin?
Tarkoitus olisi ja yritys on kova mutta tähän mennessä ei ole kauhean menestyksekästä ollut. Yritän tsemppailla. :-)

Missä asut?
Asustelen täällä länsirannikkon helmessä, joka tunnetaan myös nimellä Pori.

Millon sun omat synttärit on?
Omat synttärit on maaliskuussa, eli ei kauaa enää! Hihii Lauriina 20 vee.

Mikä kamera sulla on?
Mulla on Canonin 500D kamera ja siihen pari objektiivia.

Photobucket

Lempi vuodenaikasi?
Ei tarvitse ihan hirveen kauaa miettiä, K-E-S-Ä<3.>Kuinka pitkä olet?
Kunnioitettavat 163 senttii.

Mitä opiskelet?
Tähän on vähän vaikea vastata, koska en oikeasti opiskele sitä alaa, jonne pääsin sisään viime syksynä. Eli periaatteessa opiskelen medianomiksi mutta mun pitää nyt keväällä vielä pyrkiä kunnolla sisään viestinnän koulutusohjelmaan, että voin valmistua. :-D

Kolme luonteellesi ominaista asiaa?
Olen yleensä aina oikeassa. Jos suutun en yleensä näytä sitä (paitsi Anterolle :-D). Puhun joskus ehkä vähän liikaa.

Tulevaisuuden haaveammattisi?
No tällä hetkellä haaveilen työstä median ja mainostamisen alalta mutta katsotaan nyt, että minne tässä vielä päätyy.

Lempiblogisi?
Yksi pitkäaikaisimmista lemppareista on No Fashion Victims Emmin blogi mutta toinen aina uudelleen ja uudelleen ihastuttava blogi on ihanan Piukun yes dear -blogi.

Photobucket

Missä päin asut?
Asustelen Porin keskustassa.

Sun lempivaate?
Lempivaate vaihtelee todella usein mutta tämän hetken lemppari taitaa olla H&M:n musta puolihame.

Kuvaile tyyliäs?
Ehkä vähän sellainen itseäni toistava. :-D Eli jos keksin jonkun kivan vaatteen tai asun niin se näkyy kyllä tosi usein mun päällä. Lisäksi oon aika mukavuudenhaluinen, joten sukkikset ja kiilakorot jää kyllä esimerkiksi koulupäivän ajaksi kaappiin ja päälle eksyy jotain rentoa ja helppoa.

Mikskä sä valmistut? Onko se sun ns. unelma-ammatti?
Eli jos nyt kevään haussa pääsen tonne viestinnän koulutusohjelmaan niin musta pitäisi tulla medianomi ja kyllä se nyt vähän siltä näyttää, että se aikalailla olisi se unelma-ammatti.

Kuinka kauan oot harrastanu valokuvausta?
En ole koskaan oikeastaan aktiivisesti harrastanut valokuvausta mutta kuvaillut olen seiskaluokasta asti (eli eli suunnilleen kuusi vuotta), jolloin innostuin äidin järkkäristä.

Missä maissa olet käynyt & minne tahtoisit matkustaa?
Olen käynyt Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Tanskassa, Saksassa, Unkarissa, Englannissa, Espanjassa, Kreikassa ja Marokossa. Tällä hetkellä haaveilen Thaimaasta, Meksikosta ja New Yorkista.

Photobucket

Mihin asioihin olet tyytyväinen itsessäsi?
Olen tyytyväinen paksuun tukkaani (joita olen kylläkin aika järjestelmällisesti tuhonnut tässä viimeaikoina jatkuvalla vaalentamisella). Olen tyytyväinen siihen, että olen vihdoin alkanut oppia espanjaa.

Ootko sä luonteelta enemmän rauhallinen vai menevä persoona?
Riippuu vähän tilanteesta. Useimmiten olen menevä mutta esimerkiksi sunnuntai on mulle sellainen totaalisen laamaantumisen päivä ja silloin olen erittäin rauhallinen. :-D

Onko sulla parasta kaveria?
Kyllä Antero taitaa aika hyvin täyttää ne parhaan kaverin tuntomerkit.


Mitä sä odotat tulevaisuudelta?
Odotan tulevaisuudelta selkeyttä. Tällä hetkellä mikään ei oikein ole varmaa. Jäänkö Poriin? Missä ja mitä opiskelen ensi syksynä?

Miksi aloit bloggaamaan?
Aloin bloggailemaan koska olin aina kuvaillut kaikkea ja halusin paikan facebookin ja irc-gallerian (:-D) lisäksi, jonne voin laittaa niitä kuvia ja kirjoitella asioista, jotka mua kiinnostaa.

Jos saisit kuulla eläväsi enää vain yhden päivän, miten & kenen kanssa sen viettiäisit?
Luultavasti viettäisin sen Anteron kanssa ja mielellään, jollain paratiisisaarella, jossa olisi tarjolla paljon mansikkamargaritoja ja suklaata.

Käytkö joka kesä Yyteri Beach Futiksessa?
En ole kertaakaan ollut joukkueessa mut onhan tuolla tullut pyörähdettyä.

Onko mahdollista saada joskus kuvapostausta sun asunnosta?
Joo, oon jo itseasissa kerran tehnyt sen mutta en lopulta koskaan julkaissut sitä, koska en ollut tyytyväinen niihin kuviin. Voisin vaikka tässä joku päivä yrittää uudelleen kuvailla. :-)

Haluaisitko tulevaisuudessa asua Porissa vai jossain muualla? Missä & Miksi?
En ole oikein vielä päättänyt. :-D Olen aina sanonut, että lukion jälkeen on pakko päästä pois Porista ja äkkiä mutta nyt kun olen asustellut täällä ja löytänyt kivan opiskelupaikan ja työpaikan niin en olekkaan enää ihan varma, että haluanko vielä muuttaa pois. Loppuelämäkseni en ajatellut tänne jäädä mutta nyt tämä tuntuu ihan hyvältä paikalta asua. Turku on aina ollut mulle sellainen kaupunki, jonne haluaisin muuttaa mutta nähtäväksi jää koska sen aika tulee.

Mihin maahan haluaisit seuraavaksi matkustaa? (sellainen, missä et ole vielä käynyt)
Tähän voisin sanoa vaikka Thaimaa.

Oletko tyytyväinen itseesi?
Tällä hetkellä on aika paljon asioita, joita haluaisin muuttaa mutta enimmäkseen olen aika tyytyväinen itseeni.

Entä yleisesti ottaen elämääsi?
Olen tällä hetkellä aika tyytyväinen elämääni.

Kerro joku ylläri!
Olen kauhea Haloo Helsinki -fani. :-DD

Jatka lauseita:

Olen onnellinen kun... ympärilläni on rakkaita ihmisiä.

Kyllästyn siihen kun... vessan matto on aina ihan täynnä hiuksia. :-D

Ärsyttää suunnattomasti kun... ihmiset eivät sano sitä, mitä tarkoittavat.

Kun olen pahalla tuulella... kiukuttelen ja heittäydyn tosi hankalaksi. :-D

Sillon kun innostun... suunnittelen vähän liikaa ja kehitän asioita kohtaan valtavan suuret odotukset.

2 kommenttia:

  1. Olet myös salakavalan aamuäreä. Se on hankalaa, kun sitä ei helposti huomaa... =D

    VastaaPoista