11 tammikuuta 2011

City lights and shadows

Hei pikku muistutus! Laittakaapa lisää kysymyksiä ASK ME -synttäripostaukseen niin pääsen vastailemaan! :-)

Paluu arkeen tapahtui maanantaina oikein kunnon rysäyksellä kun kello soitti 4.50 ja työt kutsuivat aamulla ennen koulua. Työvuoroja kertyykin sitten tälle viikolle yhteensä kuusi ja kello herätteleekin siinä viiden maissa melkein joka aamu. No raha kelpaa! Tässä pari kuvaa Inan ja mun viimeviikkoisesta humppareissusta. Mukavaa viikkoa kaikille!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Koru ja mekko H&M.

7 kommenttia:

  1. Voi toi oli niin hauska ilta kiitos siitä :)
    Ja kiitos malibu colalle. Oot ihana kaikis kuvissa : > kestän itteni juuri ja juuri =D pus

    VastaaPoista
  2. ihan hävettää kysyä kun oot varmaan jo kertonu tän, mutta siis missä oot töissä? :--) jos saa udella.

    tosi nätti mekko!

    VastaaPoista
  3. p.s se mitä yritettii vähä mun jutulle tehdö ni toimi iha hyvi =DD

    VastaaPoista
  4. oi vitsi sun tukka on kasvanu paljon :)

    VastaaPoista
  5. sulla on aivan ihanat hiukset!!

    VastaaPoista
  6. toi hame oli niin söppänä sun päällä et mun oli pakko laittaa se varaukseen. ostan sen meibi huomenna ja leikin sen olevan yhtä ihana mun päällä, hi ;>

    VastaaPoista
  7. Ina - Niin oli! Pitää humppailla pian taas! Kiitos pus! ♥ Ja hyvä, et toimi! ;-)

    juulia - Saa udella :-) Eli oon myyjänä yhden Porilaisen leipomon puodissa. Ja kiitos! ♥

    Anonyymi - Joo oon yrittänyt pakoilla kampaajaa parhaani mukaan ja onhan se ihan kivasti kasvanut mut sais kasvaa vielä vähän ::-)

    eliina - Hii kiitti! ♥ Pakko sanoo, et tollon oli kyllä aika hyvä tukkapäivä :-D

    Kiira - Hii oikein Kike! :-D

    VastaaPoista