16 joulukuuta 2010

Courtship dating

10 ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:

- silmäpakoja sukkahousuissa
- heräämistä 10 minuuttia ennen herätyskelloa
- irtonaisia hiuksia vaatteissa/lattialla/matossa/lavuaarissa
- kummaa hajua jääkaapissa
- juurikasvua
- kissoja
- tuntemattomia numeroita
- ryppyjä tapetissa
- kaksihaaraisia
- pommiin nukkumista

Photobucket

YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:

- olen aina oikeassa
- kristisoin itseäni ja muita liikaa
- puhun ensin ja ajattelen vasta sitten (etenkin under the influence)
- herkistyn mitä erilaisimmista asioista
- mulla on pieni pakkomielle pitää esillä olevat tavarat järjestyksessä
- suutun helposti mutta en näytä sitä
- toisinaan olen aikamoinen marttyyri
- olen aika laiska
- olen kovanluokan herkkusuu

Photobucket

KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:

- hyvällä huumorintajulla
- hemmottelemalla
- huomioimalla
- romanttisilla yllätyksillä
- lahjoilla (:-D)
- olemalla oma itsensä
- olemalla avoin
- olemalla läsnä

SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:

- pitkää lomaa lämpimässä paikassa
- ruokaa
- kivoja joululahjoja
- isompaa asuntoa
- saunaa
- lottovoittoa (:-D)
- että olisi jo kesä

Photobucket

KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:

- käsken Anteroa heräämään (:-D sori honey)
- sammutan herätyskellon
- laitan telkun päälle
- keitän puuroa ja kahvia
- kriiseilen vaatekaapilla
- syön aamupalan

VIISI IHMISTÄ KETKÄ TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI?

- Antero
- äiti
- Janica
- Kiira
- isä

Photobucket


NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:

- puhelin
- Antero
- suklaa
- kaverit


KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ SINULLE ON SANOTTU:

En halua välttämättä paljastaa. ;-)

Photobucket

KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:

- läheisten menettämistä
- lento -ja laivaonnettomuuksia

YKSI TUNNUSTUS:

Olen ihan uskomaton juoruilemaan muiden ihmisten asioista! Ehkä mun oma elämä on niin tylsää, että on pakko piristää sitä juoruilemalla muiden asioista. ;-)

2 kommenttia:

  1. ihana♥ munkin eka juttu aamusin on käskee JP:tä heräämään, ja sitä mä sit teenkin seuraavat pari tuntia :-D

    VastaaPoista
  2. Kiira - Se tulee varmaan ikuisesti olemaan meidän homma :-D

    VastaaPoista