22 elokuuta 2011

Lauriina ♥ New Baby

Niin kuin viime postauksessa kertoilin, rakas puhelimeni ja minä jouduttiin hieman eri teille Espanjassa ja seurauksena siitä puhelimeni asustelee nykyään luultavasti joko katuojassa jossain Malagan ja Fuengirolan välillä tai sitten uuden omistajan hoivissa. Eteen tuli siis uuden puhelimen osto. Mun kännykän käyttö on lähinnä soittamista ja tekstailua, eli ihan peruspuhelinta lähdin etsimään. Parin vaihtoehdon jälkeen päädyin Nokian C03-00 puhelimeen. Vaikuttaa mun käyttöön tosi kivalta ja onhan se aika nätti! ♥ Onko teillä kokemuksia tästä söpöstä Nokialaisesta?

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

11 kommenttia:

  1. mulla on kans toi, hyvin on toiminu :)

    VastaaPoista
  2. mulla ei oo ihan tota samaa, vaan E72, joka on silti melko samanlainen:

    http://www.nokia.fi/PRODUCT_METADATA_0/Products/Phones/E-Series/E72/images/E72_metal_flip_left3_604x604.png

    ihana, tätä en vaihda :D toi qwerty näppäimistökin on niin kätevä kun oppi käyttämään !

    VastaaPoista
  3. Hih, mulla on kanssa toi, ihan saman värinenkin. Ja hyvin on toiminut ja toi qwerty-näppäimistö on ihan superkiva! :)

    VastaaPoista
  4. heei toi vois olla kiva, etsin nimittäin uutta kännykkää sillä vanha tippui järveen:-D

    VastaaPoista
  5. maisa - Noni kiva kuulla! :--)

    Kiira - Sä oot muru!♥

    PETRA - Okei no hyvä! Joo noi näppikset tuntuu vähän kummalliselta kosketusnäytön jälkeen mut uskon, et tuun kyllä tykkäämään kun vaan totun niihin! :--D

    Emilia - Hihii joo tuntuu ihan kivalta kyllä! :--)

    emma - Joo ainakin kivan näköinen ;--) Ja vaikuttaa muutenkin kivalta!

    VastaaPoista
  6. Mulla on pikkusiskolla toi sama puhelin ja se on tykännyt kyllä siitä. Sano se, että jonku aikaa meni siinä, kun oppi kirjottaan tuolla :>

    VastaaPoista
  7. mulla on pinkkinä ja oon edelleen ihan rakastunu (mulla on ollu tää nyt kohta puol vuotta) :--) vaikka välillä kyllä tulee himoiltua iphonea valkosena, mut 500euroa puhelimesta - haloo ?? sillä rahalla pääsee kunnon ulkomaanmatkalle kunhan osaa vaan etsiä sitä matkaa oikeesta paikasta/osaa ite järjestää itelleen sellasen :-D joten en oo ainakaan vielä katsonu sitä iphonea niin tarpeelliseks, eli tää n. 100euron nokialainen on mun rakkaus nyt <3

    VastaaPoista
  8. tiiku - Joo totta puhut:--D Ja mä ainakin hukkailen mun puhelimia siihen tahtiin, et ei todellakaan viitsi ostaa mitään 600 e puhelinta. Ja toi on niin kiva!:--)

    VastaaPoista
  9. Itekkin etsin tällä hetkellä uutta puhelinta ja joku ton mallinen olis tosi kiva! :)

    thecabinetoffashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Salha - Toi on kyllä ollut tosi kiva, suosittelen! :-)

    VastaaPoista